marți, 5 aprilie 2011

cum am venit pe lume!!!!

era 24 ianuarie,mami si tati se hotarasc sa mearga la saniusi la brasov.Mami nu stia ca eu am aparut in burtica ei i disperam acolo de frica ca mami sa nu cada si sa ma piarda asa ca l-am rugat pe Doamne-doamne sa ma ajute sa-i opresc.Doamne-doamne m-a ascultat dar le-a oprit drumul ceva mai brutal si anume un mic accident de masina,o ciocnire care le-a stricat planul si i-au facut sa se intoarca acasa suparati.A doua ziera ziua de nastere a lui tati asa ca mami a facut un test de sarcina si a aflat existenta mea...ura...stiam ca de acum o sa fiu cel mai rasfatat bebelus.Mami i-a dat "cadoul" lui tati seara,nu a stiut cum sa reactioneze asa ca a plans,a luat-o in brate(bine ca nu m-a starcit)si au plans impreuna,fericire mare pe ei,si-au facut lista de nume de fetita ca asta isi dorea mult tati si de baietei pentru mami si eu ca sa-i oftic n-am vrut sa arat ce am intre  picioruse pana la nastere.Timpul a trecut,am scutit-o pe mami de o sarcina grea.A venit septembrie si eu nu mai apaream deloc,toata lumea ma astepta.Vine si 29 septembrie ziua in care mamai si tati sarbatoreau 3 ani de casnicie,asa ca am vrut ca de data asta eu sa le dau cadoul.La 3 dimineata lui mami i s-a rupt apa si a fugit cu totii la spital,am chinuit-o pe mami vreo 18 ore dar dupa am venit EU,o fetita mult asteptata de 3100 g si 52 de cm sanatoasa tun,mami a trait cel mai frumos moment cand m-a vazut iar eu abia acum imi incepeam aventura vietii.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu